söndag 7 september 2014

Come back!

Man kan ju säga att det var ett tag sedan jag skrev senaste inlägget.
Lilla K är snart två och har börjat på förskolan. Ett föräldrakooperativ som verkar bra än så länge.

Vi har fortsatt med att spara till hus, men eftersom jag fortfarande pluggar och sambon precis är tillbaka från föräldraledigheten bor vi kvar i vår tvåa i stan. Jag längtar dock hemskt efter något eget...

Har funderat ett tag på att ta upp bloggandet igen. Jag kan tidvis känna mig ensam om mina intressen. Vi har vänner och familj som är medvetna konsumenter, men ingen som längtar efter landet, djur och självhushållning. Just idag är jag sugen på att dra igång project 333, och hade velat ha en klädintresserad vän att stöta och blöta med.
Tänkte istället dra nytta av bloggosfären, och inspireras av skrumultes lista inför september-november. Får se hur jag lyckas denna första gång jag försöker på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar